肥魚直入13強 Barbie極速減豬腩肉 (8 September, 2014 14:24)

周星馳籌拍新片《美人魚》網上選角戰進入尾聲,自嘲做肥魚的「寸嘴Barbie」夏尉喻成功以18萬7票擠身13強,下星期將隨大隊北上特訓,腰圍達31吋豐厚的Barbie起行前特意跑去修身,誓要搣甩豬腩肉,她說:「能入13強真的很開心,多謝大家支持,瘦身是必需的,希望以最完美的姿態埋位。」

人魚戰況激烈,晉身13強的港星中,日模松岡李那以20萬票領頭,周秀娜師妹許雅婷以18萬8千票穩居第二,肥魚Barbie則以18萬7千票屈居第三,這班候選人魚將於下星期開始接受地獄式特訓,學唱歌跳舞演戲外,亦會即場試水比試實力,跟播式真人騷可在網上頻道letv收看。

31吋豐腴水桶

自創人魚歌出位的Barbie為星爺,不惜自動波執靚Body,這天我們隨Barbie走上Amigo岩盤浴專門店,換上毛巾谷爆G奶的她入房唔夠15分鐘已香汗淋漓地說:「因為身體一向唔好,唔夠壓力大就會水腫,朋友介紹我試下岩盤浴,話可以速進新陳代謝幫助排毒,感覺好熱,平時我好難出汗的,試了兩次效果唔錯。」

出身汗鬆完,Barbie再轉房做機,埋位前例牌度身磅重,百一磅唔夠的她腰圍竟達31吋豐腴,見記者影相,Barbie顯得有點尷尬,不停解說:「其實我真係好易水腫,只要戒口唔好太重鹽就一定見腰。」記者見她在聚焦儀器幫助下,30分鐘極速塑形成功,蠻腰再現即得戚笑對鏡頭。

資料來源: 頭條日報